Hmm..naslovi...

Na ovaj post ima trenutno 4 komentara.
  • Anonymous DmX :

    ..."ej aco jel mozes mi nekak dat onu Apple themu...stavit ju na rapidshare ili nest drugo..."...

    15/8/06 23:36  

  • Anonymous l :

    ..."lllll"...

    10/9/06 03:50  

  • Anonymous Anonimno :

    ..."a u kurac sjebo sam se"...

    10/9/06 03:51  

  • Anonymous Anonimno :

    ..."U jebote propustio sam acin rodjendan!!!! ACO JEBOTE RODJENDAN!! mislim Sretan' rodjendan :D ,Jebe me opet nest icq pa idem ovak mi najlakse.jebote gledam slike danas u sobici kad ono PUF! Acina faca u picku odma na njegov blogic da mu se javim!!! gledao sam ono kad smo se ti jura i ja beljili kod mene sa gitarama kad smo snimali neke rifove behehehe!!!! jebote dosla mi suza na oko!!!! jel viS? eto tolko sam da ti se javim da znas da sam ziv! robijam po cele dane u picku vise cu poludit a hocu si auto kupit na proljece,ovdje nemos zivit bez auta, Eto budi pozdravljen i ozdravljen i zelim ti sve najbolje u 19 god. MAN!!! U kurac ni neznam kolko ti je to? jel si ti grunio koji razred???? HHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAA joke joke :D I wish u a lot of sex with that your girl :D and remember!!! (anotruk zeb askes Amen!) Vozdra!!! :D"...

    10/9/06 04:01  

Objavi komentar

<< Home