19

Na ovaj post ima trenutno 3 komentara.
  • Anonymous tvoja naturalka :) :

    ..."hepi brzdej tu ju,hepi brzdej tu ju..hepi brzdej maj dir aco :))))))))))))ja sam ti vec čestitala pismeno,usmeno,uživo a sad i ovdje :)))))laptop ti nisam kupila,al nešt drugo jesam :)you 'll see ;)pusaaa :)"...

    6/5/06 16:28  

  • Anonymous LEDO :

    ..."a jebemu, ja ti vec uplatio za novog porsche carreru 911 turbo... moram to onda otkazat ;)"...

    6/5/06 16:29  

  • Anonymous jedna dobra FRENDICA :

    ..."DRAGI MOJI!!! PRVO SRETAN TI RODENDAN!!!(ma samo sam dan profulala,jer sam imala VELIKIH:)))) Obaveza:))))ŽELIM TI SVE NAJLJEPŠE I NAJBOLJE U ŽIVOTU IZ SVEG SRCA!!!!Eeee laptop bi mi oooo dobro došao...čitam tvoje postove al memogu disat više od učenja...da i mog dragog sam pomalo zapustila,al kad ova sva ludnica prođe nadoknadit ću sve..bar mislim...a do tada VOLI VAS VAŠA FRENDICA!!! E skoro zaboravih ovu SLATKU NATURAL BJUTICU: POZDRAVLJAM TE PUNO!!!SVIM DOBRIM LJUDIMA PUSICA!!:))))"...

    7/5/06 19:25  

Objavi komentar

<< Home