Untitled :)

Na ovaj post ima trenutno 5 komentara.
  • Anonymous jedna dobra FRENDICA :

    ..."DRAGI MOJI!!! Eh da, dobra stara matura..jel... već tko ju mora polagati:((((,jao da to već jednom prođe, a onda još veće brige, al to već tako ide...:)))) nego ACO gdje su obećane sličice???eee...ma šalim se... bilo bi baš lijepo ispuniti ovu PRAZNINU na desnoj strani:))))Pipi: trebao bi naviknuti na to da ima još dobrih ljudi koji ne misle uvijek na sebe, već i na druge..lijepo je da ste tako dugo zajedno!!!! ma dost od mene,jer će se ovi moji zabrinut gdje ja to skitam okolo:))))VOLI vas vaša FRENDICA, svim dobrim ljudima PUSICA!!:))))"...

    21/3/06 11:56  

  • Blogger Aco :

    ..."Ma svi moraju polagat maturu..mene je jako razocarao onaj sistem, kao prodes sve 4 god s 5 i onda si osloboden mature...jesi maunu!!osloboden budes samo usmenog dijela, a moras pismeni polagat i moras maturalni rad radit...sranje :)Ma bit ce slicica, ja sam reko da cu ih stavit i vec dugo planiram neku galerijicu stavit, al neda mi se nikak to sve stavljat na net, pa kodirat da to sve lijepo izgleda sastrane i to sve..jeld...mislim, ipak ja moram radit maturalni rad pa se nema vremena :))Eh da, za maturalni rad pravim web stranicu, tocnije kodiram vlastiti portal :)"...

    21/3/06 22:22  

  • Blogger RoGy :

    ..."U PICKU MATERINU ZAR SAM TOLKO SMOTAN DA SE NEZNAM REGISTRIRAT!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    e aco blog ti je majka sad,mnogo moderniji svaka ti dala :D"...

    23/3/06 18:08  

  • Blogger RoGy :

    ..."Sve najbolje vam svima zelim za maturu da i to sranje prodjete sa VRLO DOBRIM najmanje >_< !!!!


    Pozdrav svim drkedjijama iz Feska i Nasica!!!!!!! :P"...

    23/3/06 18:12  

  • Anonymous sm :

    ..."jel znaš možda jel se Pipi naljutio???"...

    23/3/06 22:53  

Objavi komentar

<< Home