Prije 127 godina..

Na ovaj post ima trenutno 8 komentara.
  • Anonymous sm :

    ..."nema me dugo na netu i eto ti promjena...uh...pohvala za blog,al šta je s onim starim??? gdje da sad Pipiju odgovorim???"...

    15/3/06 08:21  

  • Blogger Aco :

    ..."Pa ovdje :)))"...

    15/3/06 11:21  

  • Anonymous sm :

    ..."za Pipija:pa nije valjda tajna koliko si dugo sa svojom dragom...nije vrag da to skrivaš...rijetki su parovi koji toliko izdrže...to je za pohvalu,a ne za prikrivanje...ne se ljutit što to javno rekoh...lijepo je kad se ljudi vole...love is in the air!!! :)))"...

    15/3/06 20:38  

  • Anonymous albert ajnštajn :

    ..."thank you for remembering my birthday... hvala! :)"...

    16/3/06 01:31  

  • Anonymous natural bjutica :) :

    ..."eh,da..ajnštajn..fensi su ti ovi smajlići :)veri kjut:)))))puss:)"...

    19/3/06 15:17  

  • Anonymous jedna dobra FRENDICA :

    ..."DRAGI MOJI!!!Samo da vas pozdravim...eto ja ope malo problema sa sinusima al sve je dobro!!!:)))))JAKO SAM SRETNA A VIDIM DA STE MI I VI JAAAAAAKO SRETNI I TO ME ISKRENO RADUJE:)))) Za Pipija: LJUBAVI SE NE TREBA STIDJETI, NAPROTIV, JER LJUBAV MOŽE SAMO ČOVJEKA OPLEMENITI!!!! VOLI VAS VAŠA FRENDICA, svim dobrim ljudima PUSICA!!!:)))))"...

    19/3/06 17:11  

  • Blogger Aco :

    ..."Ma ja mislim da se Pipi ne stidi, nego mu je vjerojatno cudno da jos neki vode racuna o trajanju njegove veze osim njega samog i njegove drage.. :)Joj, jelda da bi trebo novi post napisat?A ne stignem...uzas :)Skroz neki poso, a onda kad i mozda stignem, nadem neki "hitniji" poslic i eto..al bit ce ubrzo neki postic, mozd i danas :)Budite mi pozdravljeni :))"...

    20/3/06 10:34  

  • Anonymous sm :

    ..."pa ne mislih ja ništa loše s time...ispričavam se ak nekog uvrijedih...:)))"...

    20/3/06 20:03  

Objavi komentar

<< Home